2011. augusztus 5., péntek

(Kerti) ének az esőben

Néhány hete még azért fohászkodtunk, hogy legyen végre egy kis eső. Mára meg már nagyon elég. Délután is még csúszkáltam, süppedtem, míg a cukkinit és a körömvirág virágait begyűjtöttem. Néhány kattintásra azért volt idő közben.


A grillező és környéke - éppen újra csöpög az eső...



A kis kerti zug, a grillezések, éjszakai csillagnézések és romantikázás helyszíne - némi  rendetlenséggel, munkaeszközökkel. Hiába, beűzött az eső, mielőtt végeztem volna. A fagyalsövény most lesz 4 éves.
Egy tetanuszba került nekem a telepítése a "régészeti lelet", azaz egy rozsdás edénydarab kiásása miatt. Kicsit beleállt a kezembe kesztyűn keresztül...


A kukacvirágoknak is elég már az itatásból. Összecsukták virágaikat.


Korábbi bejegyzésem főszereplője, az a bizonyos bodzafa. Apropó...csinált már valaki bodzamazsolát?


Egy pici rózsabimbó a pampafű levelein keresztül meglesve.


Rózsabokrunk...


... és egy virága esőcseppekbe burkolózva.


Csendélet clematis tanonccal és lehullott almával.


Évekig sziklakertet akartam. Most már nem. Úgy döntöttem, kavicskertem lesz! (Mivel kavicsunk van, sziklánk nincs) Íme, a leendő lakók!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése