2012. augusztus 3., péntek

Szerelmes üzenet Matiastól

Ó, nem, nem...semmiféle germán hódolóra nem kell gondolni, legkevésbé a Rexre (akkor meg  th-val kellene talán írni).
Történt, hogy pár napja egy nagy könyvesboltban nézelődtem, válogattam az éppen akciós és új könyvek között, mígnem egyszercsak megleltem a boros pultot. Bizony mondom néktek,  a könyves boltban! Különösebben nem érdekelt, így csak könyves katalógusokkal felszerelkezve indultam haza.
Otthon áttanulmányozva a reklámkiadványokat, meglátogattam a kiadó weboldalát is. No, ekkor viszont megakadt a szemem a boros linkeken. Miféle termékek lehetnek ezek? Miféle borok?
Nem vagyok túl nagy szakértő, de vannak kedvenceim. Viszont emlékezetem szerint sosem ittam még zöld veltelinit. De előbb böngésztem, milyen ízre számítsak majd. A tudományos leírás szerint üde lesz a bor, minőségét tekintve félúton a kiváló és az asztali borok közt. Tehát a tízes skálán 5-6 pontos lehet :-) Egy próbát megér!



Mi következik ebből? Újabb túra a könyves boltba, úgyis kinéztem pár úti könyvet...
Szerelmes üzenet - ez a fantázianeve a Matias Pincészet egyik borának. Száraz fehérbor. Az élénk savtartalom nagyon is dominál benne, nekem túl sok is az élénkségből az utóízben. Ha én pincészet lennék, ennek a bornak biztosan nem a Szerelmes üzenet nevet adtam volna, ahhoz túlontúl markáns a savassága, hiányzik valami kis lágyság, valami kis szerény selymesség. Valószínűleg az évjárattól is függ, hogy milyen a végeredmény. Mindenesetre ilyen szerelmes üzenettől nem aléltunk el. 
Vettem azonban egy másik palack bort is. Érett szerelem - erre kíváncsi leszek, de egyelőre még palackba zártan várja a dugóhúzót. Egy próbát megér!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése